Zgrupowania dają możliwość zaangażowania się naszym postaciom w jakieś konkretne sprawy, zdobycie poparcia lub po prostu służą zamysłem na rozgrywkę. Dołączenie do nich nie jest obowiązkowe. W większości z nich jest ograniczona ilość miejsc, w razie zwolnienia się jednego pojawi się informacja.
Główne Organizacje
Skrzydlata Straż – elitarne jednostki, które stanowią prawdziwą siłę i potęgę państwa. To jeźdźcy smoków, którym towarzyszy ciągłe ryzyko i ogromne poświęcenie z pracą z tymi szlachetnymi gadami. Oprócz treningów i misji, zajmują się również dokumentację populacji smoków oraz ich rozrodem. Mało kto spełnia warunki i ma na tyle odwagi, by dołączyć do ich ciężko dostępnego grona. Najbardziej pożądani są treserzy wszechstronnie uzdolnieni w walce. Obecnie po wojnie smoki przechodzą bardzo trudną sytuację, a wielu jeźdźców zginęło w walce.
Dowódca Skrzydlatej Straży: Imarís
Siedziba: Gniazdo skrzydlatychKorzyści: Jeśli sam fakt
posiadania smoka nie jest wystarczającym powodem, by dołączyć w skromne progi tychże władców przestworzy, należy wspomnieć także o następujących benefitach wynikających z pracy w owej frakcji. Większy wybór
unikalnych produktów – Smocza Straż ma możliwość wykupienia rzadszych, wyjątkowych przedmiotów wystawianych raz na tydzień na Magicznym Targu, a na inne często dostają
zniżki. Szerokie pole do
popisu fabularnego – wmawiają ci, że nie ma nic ciekawszego niż granie złodziejaszkiem? A zastanawiałeś się, jak to by było grać byłym złodziejem, który ma wypasionego smoka? Taka tam sugestia. Realny
wpływ na fabułę – chyba każdy chciałby coś zmienić w dziejach świata - a kto zrobiłby to lepiej niż elf na smoku? Pozwól mieszczanom dalej lepić te ich garnuszki z gliny i pokaż swoją potęgę!
Wyposażenie:Po lewej: strój treningowy, wykonany z doskonałej jakości skóry, która konserwowana jest ognioodpornymi olejami. Jest elastyczna, nie ogranicza ruchów, chroni przed otarciami i niskimi temperaturami w powietrzu.
Po prawej: zbroja wojenna, wykonana z grubej, mocnej skóry oraz metalowymi, chroniącymi przed ogniem blachami. Dzięki płatowej budowie nadal nie krępuje ruchów, a bardzo dobrze chroni ciało.
Jeźdźcy podczas lotu na smoku zawsze wyposażeni są w pas, który przypinają na wysokości bioder i przypinają specjalną linką do siodła– zapobiega to upadkowi z wysokości. Posiada on jednak mechanizm, który po naciśnięciu otwiera się, dzięki temu można szybko go odpiąć. Podczas ryzykownych misji smarują oni również nieochronione obszary ciała specjalnymi maściami, które chronią przed gorącem i ogniem.
Każdy powinien mieć w swej sakwie zioła pierwszej pomocy, które posłużą zarówno ludziom, jak i smokom. W treningu niezwykle ważne są również rośliny działające na smoki uspokajająco. CDN
Wolne miejsca: 1Oddziały Specjalne – organizacja będąca przysłowiową prawą ręką króla, najbardziej wytrwali i odporni psychicznie wojownicy. Przypadają im tajne misje, najtrudniejsze zadania i przemierzanie terenów w nagłych wypadkach. Konieczna jest idealna adaptacja do ekstremalnych warunków, komunikatywność i bezsprzeczna lojalność. Cały czas poddawani są szkoleniom, które zapewnią im lepsze rezultaty w niebezpieczeństwie.
Dowódca Oddziałów Specjalnych: Veyverie
Siedziba: Donżon Oddziałów Specjalnych Korzyści: Niezaprzeczalnie jako pierwszą z zalet tej frakcji należy wymienić to, że masz pełne prawo stworzyć
postać-boga – a przynajmniej w kwestii waleczności. Dobrze, gdyby członek Oddziałów Specjalnych obyty był we wszelkich sztukach walki, w końcu ma być tarczą dla Ga’lantis. Chcesz stworzyć
ciamajdowatego adepta,
bezwzględnego weterana wojennego, albo
sabotażystę od królowej? Jak myślisz, gdzie mógłbyś najlepiej rozwinąć postać od własnego zamysłu po idola wszystkich użytkowników?
Kolejną zaletą jest możliwość zakupu
wyjątkowego ekwipunku na Magicznym Targu oraz wystawiane na nim specjalnie dla Oddziałów Specjalnych
zniżki.
Wolne miejsca: 10Loża Nadnaturalna – stowarzyszenie elfów wybitnie władających magią. Działają raczej bez rozgłosu, tak naprawdę nikt nie wie, nawet król, co tak naprawdę w trawie piszczy. To oni prowadzą badania nad wszelkimi magicznymi zjawiskami, do nich zalicza się też większość naukowców. Posiadają ogromną wiedzę w najróżniejszych dziedzinach, umieją też zastosować ją w praktyce. Część Loży to magowie typowo bojowi – są wysyłani do bitwy zazwyczaj w parach lub pojedynczo, bo nie ma ich zbyt wielu.
Siedziba: Dom ksiąg ostatecznych Korzyści: Możliwość korzystania z
magii, której żadna postać się nie oprze, wpływanie na takie czynniki jak
pogoda,
wzrost czegoś czy też nawet czyjeś
zdrowie. W tym przypadku możliwości są niemal
nieograniczone!
Wolne miejsca: 0, zapisy do loży zamknięte!
Inne zgrupowania
Korona Gaya'Ros – pełnią rolę arystokracji królestwa. To coś w rodzaju klubu dla najbardziej wpływowych i zasłużonych elfów w całym państwie. Każdy ich członek posiada ogromny majątek oraz jeszcze większe wpływy w królestwie. Nie można do nich tak po prostu dołączyć – na zebrania należy otrzymać zaproszenie, a nawet jednorazowe przyzwolenie na przybycie na spotkanie traktowane jest jak ogromny honor i zapewnia ci szacunek przez wiele lat. Treści zebrań od początku do końca są sekretem, a sami członkowie także otoczeni są aurą tajemnicy, przez to wśród mieszkańców miasta krąży o nich wiele dziwnych plotek. Niektórzy uważają nawet, że Korona może pod przykrywką „cichego omawiania losów państwa” spiskować przeciwko królowi lub praktykuje czarną magię. Stali bywalcy posiedzeń mogą liczyć na wiele „bonusów”, a pewne znajomości pozwolą nie tylko im, ale też ich rodzinie wysoko wybić się w społeczeństwie.
Siedziba: Sala zebrań Korony Gaya'RosWładcy Sztuki – niech nie zmyli was ta nazwa, Władczy Sztuki w sumie niczym nie władają. To zgrupowanie artystów – pisarzy, muzyków, malarzy, jubilerów, śpiewaków... Jeśli cokolwiek tworzysz, możesz czuć się zaproszony! Organizują otwarte spotkania, wystawy i wykłady, a ci bardziej znani mogą liczyć na ciepłą posadkę na dworze króla lub jakiegoś arystokraty. Ludzie z tego zgrupowania chętnie przyjmują uczniów, chętnie wszystko tłumaczą, ale… Nie lubią tych, którzy są widocznie od nich lepsi. Jakby nie patrzeć, to bardzo konkurencyjna branża, uważajcie więc, z kim się zaprzyjaźniacie. Znajdzie się sporo osób, które pod pretekstem obejrzenia waszych dzieł „przypadkiem” wpuszczą wam wiwernę do pracowni. Co do samej nazwy – kiedyś wymyślił to jakiś poeta, twierdząc, że brzmi to szlachetnie. Może i brzmi, ale czy ma jakieś pokrycie z rzeczywistością? Cóż, kwestia sporna…
Siedziba: Pałac SztukiZwykli obywatele – Obywatele nie należący do żadnej z tych organizacji - zwykłe elfy, które pracują w zwykłych zawodach. Mogą należeć do wszystkich klas społecznych, bo w końcu nie każdy elf z elity musi być częścią Korony, prawda? Bycie zwykłym obywatelem nie musi być nudne! Masz ogromny potencjał, jeśli chodzi o rozwój postaci. Zwykli obywatele to społeczeństwo, nie mają żadnych wymagań jeśli chodzi o wykształcenie czy wymaganych umiejętności. Mają też możliwość dołączenia do niemal każdej innej organizacji, jeśli tylko wykażą się odrobiną determinacji.
Siedziba: brak